ویژگی های گیاه کاکتوس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 8 مرداد 1398
بازدید : 122
نویسنده : admin

مثال ها

کلمه کاکتوسیک نوع گیاه بیابان را توصیف می کند که ساقه های ضخیم و بدون برگزاری دارد که در ستون های درشت یا ستون تیغ دار پوشیده شده اند. گیاهان کاکتوس قادرند در آب و هوای خشک رشد کنند، زیرا آب در ساقه آنها ذخیره می شود. بعضی از انواع مختلف کاکتوس می توانند آب قابل توجهی را ذخیره کنند. کاکتوس ساگوارو کاملا رشد می کند و پس از بارندگی قابل ملاحظه ای به اندازه 200 گالن آب نگهداری میکند.

ساقه یک کاکتوس فضایی برای ذخیره آب دارد و این مقدار آب است که می تواند شکل کاکتوس را تغییر دهد، به عنوان مقدار تغییر آب، به جای یک کنترینه. هنگامی که کاکتوس آب کمی دارد، سطح ساقه دارای شیارهای عمیق در آن است. اما همان طور که آب بیشتر ذخیره می شود، ساقه ها بوجود می آیند و شیارها بسیار عمیق تر می شوند.

گیاهان کاکتوس یک روند تزئینی محبوب هستند، اما مزایای دیگری نیز برای اضافه کردن برخی از گیاهان آپارتمانیخانه شما را دارند.

اما شما  هادی کاکتوس را می شناسید؟ 

 هادی کاکتوسنام تجاری هادی یک کار آفرین ده ساله می باشد ، هادی مدتی است که کار پرروش کاکتوس را به طور حرفه ای انجام میدهد که اطلاعات فوق العاده  کمیابی در باره انواع کاتوس ها دارد، حتی در پیوند زدن و تکثیر کاکتوس ها تجربه عالی دارد. این کار آفرین کوچک برای آپارتمان ها با هزینه بسیار پایین بهترین نوع کاکتوس و مناسب ترین گلدان را ارائه میدهد .هادی اوایل کار فروش کاکتوس خود را به صورت پاره وقت  انجام میداد. اما حالا او با پیج اینستا گرامش و وب سایت تخخصصی خودش با نام کاکتوس هادی محصولات  خود را به صورت اینترنتی و آنلاین به تمامی شهر ها ارسال میکند .

منبع :  کاکتوس هادی



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kahri و آدرس kahri.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com